vineri, 22 martie 2019

MAI PRESUS DE TOATE


Simțeam că mă scufund în mare,
Eram totuna cu un val
Din marea clipelor amare
Și-a unei sorți fără egal.


Dansam de mână cu coralii,
Alge de pleoape-mi se-agățau,
Ca o perdea de neființă,
Pe ochii-mi tulburi tremurau.


În jur se deschidea abisul,
Raze de sus încet păleau,
Voiam să rup odată visul
Și să mă-ntorc precum veneam.


O luptă fără de putere,
Cu mine însămi se dădu
Și deodat' privii spre cerul
Ce iar albastru se făcu.


Abisul mă împinse-n sus
Și, fără să apuc să tremur,
Văzui și soarele-n apus
Și pe măicuța cu gând dus...


Măicuță dragă, bun găsit,
Sunt tot eu, fata de-altadată,
Doar că am mai lipsit un pic
Și te-am găsit îngândurată.


Să fii, măicuță, liniștită,
Că eu sunt bine, vezi?
Am fost pieirii hărăzită,
Dar dor mi-a fost de ochii tăi cei verzi.


Bine-ai venit, tu, fata mamei!
Știam c-ai să te-ntorci.
Mi-au spus și cerul și pământul
Și apele adânci.


Ce nu știau acele ape,
Ce te-au învăluit,
E că sângele apă nu se face.
Mă vei găsi și-n infinit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ganduri, pareri, idei...